آموزشگاه موسیقی در اصفهان     کلاس آموزش گیتار در اصفهان   گروه موسیقی در اصفهان

چرا در حمام آواز بخوانیم؟

چرا در حمام آواز بخوانیم؟

آواز خواندن در حمام پدیده ای جالب است که تقریبا همه افراد به آن علاقه مندند. محققان آمریکایی عنوان کرده اند، برخی از ما حتی در برابر پول هم امکان ندارد در جمع آواز بخوانیم، اما بدون این که کسی ترغیبمان کند زیر دوش شروع به آواز خواندن می‌کنیم، در واقع یک توضیح علمی پشت این سمفونی صابونی ما وجود دارد.

آموزش آواز در تهران
ابتدا باید دلیل احساس راحتی افراد در حمام و تمایل به آواز خواندنشان را مورد بررسی قرار داد. برای بسیاری، حمام تنها جاییست که می‌توانند لحظاتی از روز را کاملا تنها باشند. شما در یک محیط گرم، کوچک و امن هستید و به اندازه کافی احساس راحتی می‌کنید. استرس‌ها به تدریج از شما دور می‌شوند. وقتی احساس راحتی می‌کنید، مغز دوپامین آزاد می‌کند که می‌تواند خلاقیت را تحریک کند، در این موقع، آواز خواندن می‌تواند این حال خوب را بهتر هم بکند. آواز خواندن، به خاطر تاثیری که بر تنفس دارد منجر به افزایش اکسیژن در خون و بهبود روند گردش خون بدن می‌شود که در نهایت عملکرد عمومی بدن را بهتر کرده و احساس خوبی به فرد می‌دهد.

از آن جا که برای آواز خواندن، تنفس عمیق‌تر می‌شود، آرامش ذهنی مشابه زمان مدیتیشن حاصل می‌شود. همچنین از دیگر مزیت‌های آواز خواندن باید به این امر اشاره کرد که در آن زمان دیگر به مشکلات فکر نمی‌کنید.

کلاس آموزش آواز سنتی در تهران

Top